9 november 2016

The Choker | Fotografie



Tegenwoordig zie je gigantisch veel mensen lopen met een choker om hun hals heen. Ik vind deze trend zelf echt super gaaf, maar ik had mij er nog nooit aan overgegeven. Toch ben ik niet achter gebleven en draag ik deze trend momenteel ook! Ik vind het echt heel erg gaaf staan als iemand een choker draagt en goed combineert met andere kleding. Hopelijk mag ik in de toekomst nog meer chokers toevoegen aan mijn collectie. Heb jij al een choker tussen je sieraden liggen?

Ik ben een beetje los gegaan in photoshop en met het fotograferen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Enjoy!

De foto's uit dit artikel mogen alleen gebruikt worden na mijn toestemming.



Dit kraaltje is de achterkant van de choker



De choker die ik draag op deze foto's is een Tattoo Choker die je onder anderen kunt kopen bij deze webshop.




1 opmerking:

  1. Mijn dochters hebben hem ook en dragen hem vrij vaak. Ik kan niet tegen dat gevoel om mijn hals, maar ik ben er ook wel iets te oud voor...haha

    BeantwoordenVerwijderen