8 juni 2016

H&M Press on nails | Review



Als echte nagellak fan ben je altijd opzoek naar nieuwe dingen die je nog nooit geprobeerd hebt op het gebied van nagels. Zo was ik bijvoorbeeld altijd al benieuwd naar het fenomeen Press on nails. Deze nagels zijn namelijk gemaakt zodat je geen nagellijm nodig hebt. Daardoor zijn deze nepnagels misschien ook wel beter voor je nagels dan de nepnagels die we al kenden. Ik zag deze gouden rakkers hangen bij de H&M en aangezien het festival seizoen is begonnen kon ik het niet laten om ze mee te nemen.


Als eerste vind ik de nagels er super mooi uit zien. Ze komen helemaal tot hun recht in de strakke verpakking. Als je het doosje opent zie je twee lagen met nagels. Bestaande uit ieder twaalf verschillende maten (de dubbele laag bevat dus de nagels voor je andere hand). Het eerste wat je vervolgens tegenkomt is de gebruiksaanwijzing. Deze heb je niet heel erg nodig, maar voor het afhalen van de nagels is het wel een goed idee.


Als je wilt passen welke nagels goed bij welke vinger past moet je goed opletten. De plak is namelijk niet beschermd, dus de nagel kan gelijk aan je eigen nagel gaan plakken. Dit is wel onhandig werken, maar gelukkig kan je snel je eigen maat vinden. Er zijn goede mogelijkheden gegeven, dus ik denk dat (bijna) iedereen wel met deze nagels uit de voeten kan. Als je dan de juiste maat hebt gevonden hoef je de nagel alleen nog maar op je eigen nagel te drukken even te wachten en voilá, je nagels zitten er op! Super handig. En wat een stunning effect heb je dan! Ik was echt helemaal verbaasd en blij.


Omdat ik snel weg moest na het opplakken van de nagels ging ik nog snel even naar de wc, dit was natuurlijk de ultieme test. Met wat voorzichtig doen (nagels die een stuk langer zijn is sowieso even wennen) was het allemaal gelukt en zaten al mijn nagels er nog op. Op naar het festival! Wat ik al snel merkte was dat mijn haar snel achter de nagel vast kwam te zitten als ik mijn hand door mijn haar haalde. Dit gebeurde af en toe en was niet zo handig. Gelukkig kreeg je je haar snel los.


Maar naast het gestruggle met het hebben van veel langere nagels viel het me alles mee. Op een nagel na hebben alle nagels het overleeft! Af en toe had ik de nagels nog een beetje aangedrukt, maar wauw ze zaten echt goed vast! Ik ben er zelfs mee gaan slapen en had nergens last van. De volgende dag moest ik mijn nagels er weer af halen (... helaas ...) en dat ging hardstikken makkelijk. Even weken in wat water en voorzichtig los trekken. Er bleef een beetje plak aan je nagels zitten, maar het ging voor de rest helemaal goed. Ik had de nagels bewaard om te kijken of ik ze nog een keertje zou kunnen gebruiken. Voordat ik begon aan het schrijven van dit artikel heb ik even gekeken en ja hoor! Als er nog voldoende plak aan de nagel zat kon je deze gewoon weer opplakken. Waarschijnlijk hebben ze wat mindere plakkracht, maar je zou er ook voor kunnen kiezen om de plak er af te halen en nagellijm te gebruiken. De nagels zelf zijn namelijk nog steeds ongedeerd!


Ik ben echt gigantisch enthousiast over deze nagels. Hopelijk komen nog meer merken met zulke nagels, want ik ben zelf echt geen fan van nagellijm... Dit is namelijk zo slecht voor je natuurlijke nagels. Ook het feit dat de nagels goed blijven zitten, er prachtig uit zien en wellicht nog herbruikbaar zijn maakt het dat ik deze nagels echt geweldig vind! Ik kan het zeker aanraden mocht je nepnagels willen proberen. Ik wil daarbij wel zeggen dat deze nagels bedoeld zijn voor 24h, dus een hele week met zulke nagels lopen word het niet. Maar voor een festival zijn ze perfect! Een echte aanrader al zeg ik het zelf.

Heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Q: Welke nepnagels kan jij aanraden? Of wil je nog wel eens proberen?


6 opmerkingen:

  1. Ze zien er echt gaaf uit! Maar om de een of andere reden krijg ik altijd langs van nep nagels :( -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super handig, geen gedoe met lijm! Klinkt als wat ik nodig heb. Ik ga er eens naar kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik raad het aan, ik ben benieuwd hoe ze jou bevallen!

      Verwijderen
  3. Wat een gave nagels, ik hou zelf niet van plak of nep nagels maar deze zijn echt wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjeweel!! :) Ik had er eerst ook niks mee, maar dit vind ik toch wel heel leuk ;p

      Verwijderen