29 april 2015

There are no words | Tag

Heyy,

Toen ik op de blog van Diana van den Heuvel keek kwam ik deze leuke tag tegen zij heeft deze tag gemaakt samen met Suzanne. In deze tag mag je - zoals de naam het al zegt - geen woorden gebruiken. Maar dan komt er natuurlijk nu een vraag naar boven: 'Hoe wil je dan antwoord geven?'. Gewoon, met foto's! Toen ik deze tag zag wilde ik 'm meteen gaan overnemen aangezien ik mega veel van foto's maken houd! 





Wat is de mooiste plek op aarde waar jij ooit bent geweest?



Waar gaat jouw eerst volgende reis naar toe?


bron
Wat is jouw favoriete seizoen?



Wat doe je het liefst in het weekend?



Wat was de mooiste dag in je leven?


Ik geef een beetje uitleg: Deze foto heeft te maken met de onvergetelijke uitwisseling waar ik nu mee bezig ben (en waar ook nog een vlog van online komt) Dus niet een dag maar vele momenten samen.
wat is jouw lievelingseten?



Wat is jouw lievelingskledingstuk?


Wat is jouw lievelingsgadget?



Waar word je gelukkig van?



Wat vind je het leukste aan bloggen?


Neem zeker een kijkje op de blogs van beide meiden! Een erg leuke tag, maar tegelijkertijd ook een lastige... :p
Zelf tag ik Renée, Jessie en Bhakti. Succes meiden!






2 opmerkingen:

  1. heel leuk! en dankjewel voor het invullen :) nu vraag ik me wel af waar die 1e foto gemaakt is? :) zo mooi!
    Xdiana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heyy,

      dankjewel! :) De allereerste foto is gemaakt op het strand van Berger aan Zee en de foto van de eerste vraag is genomen op het eiland Skopelos (hier is de film Mamma Mia opgenomen ;p) Echt een prachtig eiland met mooie plekjes. Op deze plek is een scène uit de film opgenomen :D.

      xxx

      Verwijderen