1 april 2015

Fashion Show | Kijkje in de maand maart

Maart zit er alweer op. Helaas heeft maart niet zulk lekker weer meegenomen... Hopelijk komt april met beter weer :D. In dit artikel wil ik jullie laten zien wat ik de afgelopen maand allemaal heb gedaan. Vorige maand zat erg vol, deze maand heb ik wat minder gedaan. Maar leuk was het zeker! Laat april maar komen!

Voor school heb ik meegelopen met de modeshow. Het was super leuk om te doen! Tijdens deze modeshow loop je in kleding die je zelf hebt gemaakt :D Als extra liep ik met mijn polaroid camera. Mijn shirt was namelijk gemaakt van polaroid foto's.


In een video die in maart online is gekomen kon je zien hoe ik deze uber schattige pet pillow heb gemaakt! Ben er helemaal verliefd op!


Samen met drie vriendinnen ging ik heerlijk koken, eten en een filmpje kijken! Was echt super gezellig! Ik ga hier denk ik nog een artikel over maken: een echte meiden avond!


Voor een komende DIY heb ik dit super schattige boekje gekocht bij de HEMA. Ik kan al een dingetje verklappen en dat is dat het te maken heeft met fotografie op een ouderwetse manier.


Even een nieuw kapsel uitgeprobeerd. Soms lukt het en soms niet. Hier zat het erg leuk dus dat moest natuurlijk even op de foto :D


Ik kwam thuis en toen stonden deze leuke rakkerds op de tafel. Het zijn tuinlichten van de IKEA en ik vind ze super schattig. Ze werken op zonnen-energie. We hebben er acht, dus dat word leuk in de zomer.


Afgelopen maand konden we er niet omheen: De AH moestuintjes. Ik besloot om de mijne ook maar eens te gaan planten. Ze zijn nu al lekker groot, dus kan je gouw gaan verpotten.


Met school naar de dag van de literatuur. Was een erg leuke en indrukwekkende dag. Helaas verpest school uitjes altijd door er een opdracht aan vast te plakken.... Een verslag maken...


De laatste twee dagen van de maand heb ik stage gelopen voor school. Het moest vrijwilligers werk zijn, dus heb ik stage gelopen bij de wereldwinkel!

Dit was mijn afgelopen maand alweer. Het jaar gaat echt te snel... Komende maand wordt vast heel hectisch maar ik ga er zeker 100% van genieten.

Heb jij wat leuks gedaan afgelopen maand, of ga je komende maant iets leuks doen?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen