17 december 2013

Isoleerbeker 'cameralens' Xenos | Review


Isoleerbeker 'cameralens' €6,99

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie! Namelijk over de Isoleerbeker 'cameralens' van de Xenos.

Zoals jullie kunnen zien heeft de beker het uiterlijk van een cameralens. Helemaal leuk dus ;) Ik zag hem liggen en dacht, die moet mee!


Op de beker staat de naam, Caniam, dat is een soort nep woord bedacht in plaats van Canon denk ik. Hij is dan ook in China gemaakt, en niet door de makers van het camera merk Canon zelf.


Zoals jullie kunnen zien op de foto hieronder, is de beker geïsoleerd. Dat zie je aan het rvs materiaal aan de binnenkant van de beker. De buitkant van de beker is van kunststof gemaakt. Ook heeft hij aan de buitenkant twee rubberen strepen waardoor je meer grip hebt bij het vasthouden van de beker.


Ook zit er natuurlijk een dop bij. In de dop zit een klepje die open en dicht kan, zodat je eruit kunt drinken.

Dicht 

Open

Over de dop ben ik zelf niet erg tevreden. De aansluiting met de beker is wel goed, en het draaisysteem van de dop op de beker werkt ook. Alleen werkt het klepje in de dop niet goed. Als er namelijk drinken in de beker zit en je gaat schudden, komt het er toch nog langs het klepje uit... Of dit zo is bij alle bekers weet ik niet, maar bij die van mij helaas wel.
Hoelang de beker het drinken warm houd is niet precies te zeggen. Wel houdt hij het drinken langer warm dan dat je het in een normale beker zonder dop zou doen. De 'thermos'-werking, werkt dus wel goed.
Of de beker ook in de afwasmachine kan? Ik zou het persoonlijk niet doen. Hij is namelijk van kunststof, en ik zou het zonde vinden als er iets afbreekt of stuk gaat. Ik zou hem dus gewoon even met de hand afwassen ;)

De beker is dus niet geschikt om mee te nemen naar bijvoorbeeld je werk of naar school. Wel kun je hem natuurlijk gewoon binnenshuis gebruiken om je thee, coffee, chocolademelk of wat dan ook, net even iets langer warm te houden.

Het klepje in de dop is dus een min puntje, maar voor de rest ben ik tevreden en vind ik het een super leuke beker!

Door: Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen