12 november 2013

Belts2Match | Review

Een tijdje geleden lieten we jullie weten dat we bij het bedrijf Belts2Match waren en dat er later nog een artikel over de riemen kwam. EN HIER IS 'IE DAN! In dit artikel bespreken we twee verschillende riemen en vertellen we hoe je riemen kunt bestellen op Belts2Match.nl (Of Belts2Match.com)Veel plezier met lezen!

Donker grijze leren riem:
Yvonne: Deze riem kwam binnen en ik haalde 'm meteen uit de verpakking. Het eerste wat me opviel was dat de kleur iets lichter was dan op de website. Wel handig om rekening mee te houden voor het kiezen van de juiste riem.


De riem voelt stevig aan en vormt zich mooi om de heupen. Dit vind ik zelf altijd erg belangrijk bij riemen.
Deze riem heeft een chique maar ook stoere tint. Dit komt door de textuur van de riem, de kleur en de grote gesp. Persoonlijk ben ik erg fan van grote gespen en dat hebben deze riemen allemaal!


Bij de leren/nubuck (nepleer) is er erg veel keus qua kleur. De kleur die het beste bij jou past zit er vast en zeker tussen.

De riem ziet er hier bruiner uit dan in het echt
(Chino, donker grijze leren riem, 40 mm, 80 cm) €39,-

Donker bruine suède riem:
Britt: Toen ik hoorde van Yvonne dat de riemen bij haar thuis waren afgeleverd, kon ik niet wachten tot dat ik hem de volgende dag op school uit de verpakking kon halen! Toen ik hem had uitgepakt was de riem net iets steviger dan dat ik had verwacht. Maar in de positieve zin want dat hij steviger is, is natuurlijk alleen maar beter.


Ik heb voor de Chino donker bruine suède riem gekozen. Ik had namelijk nog geen suède riem, en wel al een leren. De suède riemen zijn in 9 verschillende kleuren verkrijgbaar. Zelf had ik eigenlijk al een donker bruine riem, maar toch heb ik weer gekozen voor die kleur. Ik vind het gewoon een mooie kleur voor een riem, en het staat overal bij.


Ik vind de suède stof erg mooi, vooral in combinatie met de wat grotere zilveren gesp. Ook de breedte van de riem (ik heb hem in 40 mm) past goed in mijn broek. De lengte van de riem heb ik in 80 cm. Nu past hij goed, alleen heb ik nog maar twee gaatjes over. Ik ben nu nog in de groei, dus worden mijn heupen ook nog wat breder. Daarom raad ik de meiden die in de puberteit zitten en nog groeien aan om de riem misschien in de maat 85 cm te kopen. Dan heb je namelijk meer kans dat je hem nog steeds past als je uit gegroeid bent.


(Chino, donker bruine suède riem, 40 mm, 80 cm) €59,-

De riemen zijn mooi en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader mocht je een nieuwe riem nodig hebben! (en de prijzen zijn niet extreem hoog)

Hoe bestel je riemen op Belts2Match?
(Dit is een afbeeldingen stappenplan)
Je gaat naar Belts2Match.nl. En kiest tussen Formal, Chino en Casual.

Je kan nu de juiste kleur en stof kiezen.

En zo kan je je riem helemaal op eigen maat bestellen!
Wij vinden de Belts2Match site heel duidelijk en het is makkelijk om de juiste riem te bestellen. Wat nog eens extra is bij deze site is dat er een maattabel is zodat je voor jou de beste maat kunt kiezen.

En dan worden de riemen natuurlijk nog bij het juiste adres afgeleverd!


Door: Britt & Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Super gaaf dat jullie mochten samenwerken! Ook echt superhandig dat jullie er een stappenplan bij hebben gezet! x Jessie (van alajessie.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooie riemen voor een leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen